שר הביטחון לראשי יש"ע: "אפעל למען ביטחונכם"

איתי גדסי No Comments on שר הביטחון לראשי יש"ע: "אפעל למען ביטחונכם"

שר הביטחון ליברמן נפגש עם ראשי מועצת יש"ע: "אקדם את מרכיבי הביטחון ביישובים"

ליברמן וראשי מועצת יש"ע
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי מועצת יש"ע וועדת הביטחון של מועצת יש"ע נפגשו עם שר הביטחון אביגדור ליברמן וצוות משרד הביטחון לדיון בנוגע למרכיבי הביטחון ביישובים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. בעקבות האירועים האחרונים, ששיאם היה בפיגוע המחריד בנווה צוף, שלחה הנהלת מועצת יש"ע מכתב דחוף לשר הביטחון בבקשה לקיים דיון חשוב זה. השר נענה לבקשה וקבע את הפגישה בה הוצגו לשר ולצוות המשרד מרכיבי הביטחון הנדרשים לביטחון ביישובים על ידי קב"ט מועצת יש"ע סא"ל (במיל') שלמה ועקנין ונערך דיון משתף עם צוות השר.

משרד הביטחון הציג למועצת יש"ע את כל ההשקעות שנעשו בתחום הביטחון במרחב ואת הגידול התקציבי שניתן בעבר על ידי משרד הביטחון לנושאים הקשורים במיגון הניוד, כבישים עוקפים ופרויקטים נוספים בתחום הביטחון.

בעקבות כך, הנחה השר את הצוות המקצועי במשרדו לקדם את התכניות ולהכניס את מרכיבי הביטחון לתוכנית העבודה באופן מידי, כמו כן, הורה שר הביטחון לטפל מידית ביישובים מאוימים בהם נדרשת השלמה של מרכיבי ביטחון.

בישיבה השתתפו חברי ועדת הביטחון של מועצת יש"ע: יו"ר מועצת יש"ע אבי רואה, יו"ר ועדת הביטחון של מועצת יש"ע וראש מועצת קדומים חננאל דורני, ראש מועצת אלפי מנשה שלמה קטן, ראש מועצת אפרת עודד רביבי, ראש העיר אריאל אלי שבירו, מנכ"ל מועצת יש"ע שילה אדלר וקב"ט מועצת יש"ע סא"ל (במיל') שלמה ועקנין.

קב"ט מועצת יש"ע סא"ל (במיל') שלמה ועקנין מסר בסוף הישיבה: "סקרנו בפני השר וצוותו את הלקחים הראשוניים מאירוע הרצח בנווה צוף, חלקם נוגעים למרכיבי הביטחון וחלקם נוגעים לגורם האנושי. דרשנו מהשר תקציב להשלמת הפערים המשמעותיים במרכיבי הביטחון לנווה צוף ולהתיישבות כולה".

שר הביטחון אביגדור ליברמן בירך על הפגישה ואף אמר שהוא מצפה לקשר יותר אפקטיבי עם נציגי ההתיישבות במגוון הנושאים שעל הפרק.



0 תגובות